De eerste 100 km zitten er op! - Reisverslag uit Villatuerta, Spanje van Joyce Himbrecht - WaarBenJij.nu De eerste 100 km zitten er op! - Reisverslag uit Villatuerta, Spanje van Joyce Himbrecht - WaarBenJij.nu

De eerste 100 km zitten er op!

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

13 Mei 2014 | Spanje, Villatuerta

Hallo allemaal, dank voor jullie reacties! Het is echt een feestje hier! Ik loop met Petra uit zuid Afrika en Warren uit Australië! We hebben een gezamenlijk tempo en ook Judith uit Canada voegt zich bij ons! Vandaag slapen we in een herberg in villatuerta! Na het dagelijks ritueel en dat is wandelen en een bed zoeken, douchen, drinken we een glaasje en dat was vandaag een glas bubbels. Voor 30 euro heb je een bed, diner en ontbijt en dat is luxe! Gemiddeld lopen we zo 23 km per dag! Het landschap is prachtig maar met vele bergen en dalen! Ik heb 1 klein blaartje!
We lachen veel, maar hebben ook serieuze verhalen. Ik moet zeggen dat deze wandelingen zeker verrijking brengen. Het weer overdag is heerlijk, vandaag veel wind en in de avond erg fris! Van regen nog geen sprake gelukkig! Morgen gaan we naa Irache en daar komt wijn uit een tap(gelukkig ook water, haha)

  • 14 Mei 2014 - 05:38

    Audrey De Nies:

    Hi Joyce, goed te horen dat het goed gaat. Hou vol en blijf lachen. Geniet van alles.
    Gr A & A

  • 14 Mei 2014 - 11:29

    Claudia:

    Hey Joyce, wat fijn om te lezen dat het je goed gaat. Gisteren je schoonzus Liza gesproken en heb haar je reisverslagen tot nu toe verteld. Ze heeft bewondering voor je en je moet de hartelijke groeten hebben. Succes weer de komende dagen. Ik kijk uit naar je volgende verslag. Gr.Claudius

  • 14 Mei 2014 - 15:40

    Didi:

    ha kanjer fijn dat het je goed gaat. en plezier hebt. met al die leuke mensen.

    tot horens piet en dien

  • 14 Mei 2014 - 16:24

    Mary:

    HOI joyce,

    ga zo door goed hoor met een blaartje en veel lachen dat is goed.
    groeten john mary

  • 14 Mei 2014 - 22:11

    Nel:

    He kanjer, dat is geweldig te lezen!
    Ik vind je echt zo stoer!
    Keep going girl, you'll never be the same after this!

  • 14 Mei 2014 - 22:28

    Diana Van Hese:

    Hi JOyce, vol genoegen lezen we je reisverhalen. Mooi om te zien wat je meemaakt. Wim is vastbesloten om voor zn 50ste te gaan, dus deze verhalen motiveren hem des te meer.
    Geniet van al dat moois, des te minder denk je aan dat kleine blaartje!

    dikke kus van de tijgers en ons. Diana

  • 15 Mei 2014 - 01:08

    Nelly:

    Ha Joyce, net terug van heerlijke vakantie in Turkije, even je blog gelezen. Fijn dat het zo goed gaat.
    Doet me denken aan de fijne camino van Margriet en mij vorig jaar!
    Zet hem op, de 1e week is/was het zwaarst. Groet Nelly

  • 15 Mei 2014 - 17:14

    Femie:

    Hoi, wat fijn dat je het goed hebt! Over dat ene blaartje kom je wel heen, neem in gedachte nog een voetmassage

  • 15 Mei 2014 - 18:16

    Hennie:

    Hi Joyce, Wat leuk te horen dat het zo goed gaat. Fem en ik hadden het nog over je afgelopen weekend... Niets dan goeds natuurlijk. Geniet er van!

  • 15 Mei 2014 - 20:14

    Nancy:

    Hallo lieve nicht, wat fijn en bijzonder dat je nu al over een verrijking kan spreken.Wat te gek voor je dat je leuke mensen hebt ontmoet.Is alles goed met je blaartje? Hoe gaat het met je wasje? Vandaag niet te veel drinken hoor, anders ga je lopen zwabberen hihi. Lieverd veel plezier en een dikke kus van tante Jodedo en Nancy

  • 15 Mei 2014 - 22:00

    Coby Koks:

    Ha die Joyce.
    Kreeg van Fem door dat ik je zo kan volgen. Ik wens je heel veel plezier en geen blaren (Nou ja, behalve die ene kleine dan).
    Veel plezier en groetjes!

  • 16 Mei 2014 - 08:39

    Suus:

    hoi hoi,
    ik heb bewondering voor je, hoor.
    je krijgt van iedereen bij de wild mustang linedancers de groetjes en veel loopplezier toegewenst.
    we blijven je volgen.

  • 16 Mei 2014 - 22:46

    Yvonne Beelen:

    Hallo Joyce via Andre hoorde ik dat je als weg bent. Heel veel wandelplezier. Niet te veel blaren.Ik heb er bewondering voor dat je dit alleen gaat doen. Ook van Dirk en Bets veel succes maar vooral plezier.
    . Wij trainen voor Apeldoorn dit jaar voor ons geen Nijmegen. Groeten uit Breezand.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Villatuerta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2014

Weer thuis!

16 Juni 2014

De laatste kilometers!!

13 Juni 2014

Het is gelukt!!!

06 Juni 2014

Nog maar 100 km naar Santiago de Compostela!

30 Mei 2014

Wat gaat het snel!!
Joyce

Joyce gaat in mei, juni en begin juli 2014 vanuit St Jean Pied de Port in Frankrijk naar Santiago de Compostela lopen. Een lang gekoesterde wens gaat dan in vervulling!

Actief sinds 25 Maart 2014
Verslag gelezen: 699
Totaal aantal bezoekers 11901

Voorgaande reizen:

25 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

08 Mei 2014 - 08 Juli 2014

Mijn Camino

Landen bezocht: