De eerste regen na 13 dagen heerlijk zonnetje! - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Joyce Himbrecht - WaarBenJij.nu De eerste regen na 13 dagen heerlijk zonnetje! - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Joyce Himbrecht - WaarBenJij.nu

De eerste regen na 13 dagen heerlijk zonnetje!

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

21 Mei 2014 | Spanje, Burgos

Dag lieve lieden,
Vandaag ben ik vanuit Atapuerca aangekomen in Burgos en dat was heel fijn! Rond 8.00 u op weg, eerst ontbijt met koffie en een croissantje. Dan moesten we de Siërra over en toen begon het te storten; gelukkig fijne hoes over de rugzak, goede regenbroek en bovenal het fijne jack van Eef (dank je wel, Tineke!). Na zo'n 8 km even rust voor wat warms! Daarna weer verder en toen werd het droger! Na een zeer ongezellig stuk kom je in de industriezones van Burgos aan! Het advies in iedere caminogids is dan om een stuk de bus te nemen! Dat hebben wij dan ook gedaan! Gisteravond hebben we 2 hotelkamers gereserveerd, vlakbij de kathedraal en daar zijn we naar toe gegaan! Heerlijke douche, veel warm water en grote handdoeken. Wat een feestje, ja zelfs de kachel is aan want het is hier maar 8 graden. Ze lopen hier met laarzen en winterjassen aan! Daarna gaan we op zoek naar een masseur! Warren en ik hebben dat echt nodig! We eten en drinken nog wat en gaan ook nog even langs de supermarkt! Ik spaar plastic tasjes om alles in te doen, dan blijft alles een beetje droog, want morgen gaat het ook weer regenen! Straks lekker eten en morgen de kathedraal bezoeken! Smiddags zo'n 12 km lopen en dan hebben we een heerlijke rustdag gehad. Nou, dit was het weer voor even. Vanuit een koud Burgos, adios van Joyce en de rest van de camino familie, haha!

  • 21 Mei 2014 - 19:32

    Tineke:

    Ha, fijn dat 'Eef' je droog houdt! Hoop dat je hem niet te vaak nodig hebt!
    Veel succes en plezier, liefs van Tineke

  • 21 Mei 2014 - 20:36

    Audrey:

    Hi Joyce,
    Blij dat het goed gaat en dat jullie verblijven in een hotel met verwarming. Heerlijk een massage. (Pijit). Leuk om je verhalen te lezen en de reacties van anderen. Morgen, 22 mei naar de Eagles. Hou vol tot het einde en veel plezier. We kijken uit naar het volgende verslag.
    Gr,
    A&A

  • 21 Mei 2014 - 20:50

    Wil Valkenburg:

    Na regen komt zonneschijn, te beginnen morgen bij je schoudermassage. Daarna komt er een mooie periode aan, nog wat druilige omstandigheden bij vertrek uit Burgos maar richting Leon wordt het volgens Erwin steeds beter, met een mooie week in en om Leon. Me gustas mucho.

  • 21 Mei 2014 - 21:59

    Anneke :

    Hey Amiga, fijn te horen dat het goed gaat, al is het weer wat natter en kouder.€
    Krijg wel de indruk dat je het naar je zin hebt en dat deze uitdaging bij je past
    Laat je bastje maar lekker masseren, dat heb je wel verdiend!!!
    Lekker slapen en morgen weer een nieuwe dag!!
    Adios en een Dikke X van ons 4
    Anneke

  • 22 Mei 2014 - 10:07

    Gemma:

    woensdag 21 mei
    Opgestaan om 06.25 uur lekker ontbeten met een gezonde smoothie, met de bus naar mijn werk. Er was dreiging van regen en onweer dus maar niet op de fiets..Heel veel vergaderingen gehad. Door een lieve collega getrakteerd op een heerlijke lunch, daarna nog meer vergaderd. Om 17.41 de bus naar huis.
    Mannie had een heerlijke salade klaargemaakt , daarna lekker gekletst en een dvdtje gekeken en om 2230 uur de luiken gesloten om vandaag weer om 0625 uur op te staan etc..
    Ik weet wel wie op dit moment de leukste dagen heeft!!
    Joyce : Geniet ervan ! ( maar dat doe je wel..)
    kussies Gemma

  • 22 Mei 2014 - 16:42

    Peter Kemper:

    Hoi Joyce,

    Een lekkere rustdag gehad? Een maandag en disdag alle spullen van de sponsoren teruggebracht.
    Veel mails verstuurd, foto naar de krant, staat inmiddels in Dordt Centraal en een verhaal op de Sporting Delta site laten zetten. Idereen vond de massagemarathon weer helemaal te gek. Er wordt alweer aan mij gevraagd of ik het volgend jaar weer ga organiseren. Maar ik ga eerst nog even van dit succes nagenieten. Ik heb nu ineens weer een hoop vrije tijd over.

    Groetjes, Peter en Ans

  • 24 Mei 2014 - 09:38

    PaulaHijdra:

    Hallo Joyce,
    Van Wil je adres gehad.Ik was zo benieuwd hoe het met je gaat.Maar nu ben ik weer bijgepraat door je man.
    Gisteren op de verjaardag van Fred heb ik hem en Rob gezien, alleen Fred was er niet. Maar het is stoer van je om hier aan te beginnen, dat heb je toch maar gedaan. Leg voor mij ook een steentje naar op de Camino? Of moet ik dat zelf doen?

    Een goede reis verder en ik volg je. Hartelijke groet van Jan en Paula

  • 24 Mei 2014 - 18:54

    Nelly:

    De bus genomen??? Dat stuk hebben Margriet en ik met 35 gr. gelopen. Pfff. was idd heftig!
    Burgos is prachtig hè, ben je al bij Carriòn de los Condes, bij de zusters. Daar is het 's avonds een happening, gaan de zusters zingen in de grote hal, en mogen de pelgrims ook optreden, dus......voel je je geroepen? Ik ben benieuwd. Pim en Cindy zijn vandaag terug uit China, en waar denk je dat we gaan eten ,met hen.....Ja bij de Chinees! Wie verzint zoiets! Hartelijke groet en zet hem op, buen caminin In gedachten loop ik met je mee. Nelly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Burgos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2014

Weer thuis!

16 Juni 2014

De laatste kilometers!!

13 Juni 2014

Het is gelukt!!!

06 Juni 2014

Nog maar 100 km naar Santiago de Compostela!

30 Mei 2014

Wat gaat het snel!!
Joyce

Joyce gaat in mei, juni en begin juli 2014 vanuit St Jean Pied de Port in Frankrijk naar Santiago de Compostela lopen. Een lang gekoesterde wens gaat dan in vervulling!

Actief sinds 25 Maart 2014
Verslag gelezen: 581
Totaal aantal bezoekers 11898

Voorgaande reizen:

25 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

08 Mei 2014 - 08 Juli 2014

Mijn Camino

Landen bezocht: