Weer thuis! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Joyce Himbrecht - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Joyce Himbrecht - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

21 Juni 2014 | Nederland, Dordrecht

Dag allemaal,

Op donderdag 19 juni j.l. ben ik thuis gekomen. Vanaf Santiago met het vliegtuig naar Brussel. Reistijd: 2 uur en 10 minuten. Vertrek 9.40 u - aankomst 11.50 u. Het weerzien met Willem was heerlijk. Ik was erg blij hem weer te zien en dat was wederzijds!! De rit naar huis ging voorspoedig, ondanks dat het wel druk was bij Antwerpen. Willem had op de heenreis 1,5 uur in de file gestaan. Thuis gekomen was er een grote verrassing: familie en vrienden hadden zich thuis verzameld om mij te verwelkomen. Er hingen slingers en er was gebak! Wat een feest! Ik had dit natuurlijk niet verwacht en moest weer een traan wegpinken.
Ik had veel te vertellen en raakte niet uitgepraat. Wat een verhalen!
Tot 22.00 u op gebleven en dan lekker naar mijn eigen mandje!!
Wat gebeurt er met je als je weer thuis bent? Het voelt onwennig, de benen trillen, het is zo anders thuis, ik moet echt wennen aan deze nieuwe omgeving! Ja, zowaar, ik moet, denk ik, afkicken?
Wat heb ik een prachtige reis gemaakt! Zoveel indrukken, zoveel mensen, vele gedragingen vanuit andere culturen, zoveel kilometers, zoveel dorpen en plaatsen, zoveel kathedralen en kerken, etc. Ik kan er ook niet over ophouden te denken en te praten. De Camino beheerst steeds mijn geest en gedachten. Dat zal nog wel even duren, denk ik! Voor mij was het een wereldervaring en die zal ik niet licht vergeten. Ik heb GENOTEN, met volle teugen, ook al waren de douches klein en soms smerig, was er soms lauw water en alleen maar sla als groente! Een pelgrim moet ook wel wat te ontberen hebben, nietwaar!
Ik wil met deze laatste blog afsluiten en van de gelegenheid gebruik maken om iedereen heel hartelijk te bedanken voor alle reacties; de lieve, maar vooral opwekkende woorden en dus de voortdurende support!!! Jullie hebben me geholpen om deze reis te volbrengen, waardoor ik steeds de ene voet weer voor de andere kon zetten, haha!!
Dank, ook voor de cadeaus, bloemen en kaarten en anderszins!! Ik zal deze Camino, zolang ik leef, nooit vergeten! Het was TOP!

Groeten uit Dordrecht van ex peregrina, Joyce XXXX



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dordrecht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2014

Weer thuis!

16 Juni 2014

De laatste kilometers!!

13 Juni 2014

Het is gelukt!!!

06 Juni 2014

Nog maar 100 km naar Santiago de Compostela!

30 Mei 2014

Wat gaat het snel!!
Joyce

Joyce gaat in mei, juni en begin juli 2014 vanuit St Jean Pied de Port in Frankrijk naar Santiago de Compostela lopen. Een lang gekoesterde wens gaat dan in vervulling!

Actief sinds 25 Maart 2014
Verslag gelezen: 3608
Totaal aantal bezoekers 11904

Voorgaande reizen:

25 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

08 Mei 2014 - 08 Juli 2014

Mijn Camino

Landen bezocht: