Het wordt spannend, nog 8 dagen werken! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Joyce Himbrecht - WaarBenJij.nu Het wordt spannend, nog 8 dagen werken! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Joyce Himbrecht - WaarBenJij.nu

Het wordt spannend, nog 8 dagen werken!

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

16 April 2014 | Nederland, Dordrecht

Vandaag 16 april; nog exact 2 weken werken en dan gaat het gebeuren. Ik heb alles in huis wat ik mee wil nemen en daar zal ik zeker nog een selectie in moeten maken. Nu is de rugzak 8,5 kg en best al zwaar!
Vandaag heb ik ook een nieuwe computer gekregen dus moest ik direct uitproberen hoe "waar ben jij nu" werkt. Alles staat voorgeprogrammeerd, dus eenvoudig te bedienen voor Willem.
Wie mij wil volgen zal ik de website verstrekken. Het blijft uiteraard spannend of ik onderweg een computer vind om jullie allen op de hoogte te houden van mijn avonturen. Ik doe mijn best!

  • 24 April 2014 - 19:22

    Marja Admiraal:

    We gaan je supporten hoor Joyce. Succes. Gr, Marja

  • 29 April 2014 - 22:54

    MariAnne:

    Hi Joyce, Ik ga je volgen, hoor. En een rugzak van 8,5 kilo is echt heel netjes voor zo'n trekking. Het gewicht gaat heel snel wennen; ik zal je morgen mijn paklijst per e-mail sturen, ter vergelijking :-). Veel plezier nog bij de laatste voorbereidingen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Joyce gaat in mei, juni en begin juli 2014 vanuit St Jean Pied de Port in Frankrijk naar Santiago de Compostela lopen. Een lang gekoesterde wens gaat dan in vervulling!

Actief sinds 25 Maart 2014
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 11918

Voorgaande reizen:

25 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

08 Mei 2014 - 08 Juli 2014

Mijn Camino

Landen bezocht: