Lopen, lopen en nog eens lopen! - Reisverslag uit Boadilla del Camino, Spanje van Joyce Himbrecht - WaarBenJij.nu Lopen, lopen en nog eens lopen! - Reisverslag uit Boadilla del Camino, Spanje van Joyce Himbrecht - WaarBenJij.nu

Lopen, lopen en nog eens lopen!

Door: De enige echte, haha

Blijf op de hoogte en volg Joyce

24 Mei 2014 | Spanje, Boadilla del Camino

Dag luitjes, ik ben mijn 3e week van mijn Camino ingegaan en ik moet zeggen dat het een prachtige ervaring is tot nu toe! Je ontmoet zoveel mensen met zoveel verschillende nationaliteiten. Waar we vandaag overnachten zijn veel Koreanen. Die lopen compleet ingepakt, om maar vooral geen zon op hun huid te krijgen. Is wel een raar gezicht! Vandaag maar 20 km gelopen, maar gisteren 27,7 km. We hebben onszelf toen maar op een hotelkamer getrakteerd, met heerlijke douche, grote handdoek en vooral geen gesnurk! Dat was echt een feestje! Nu zit ik in een grote tuin met een groot glas Tinto de Verano, dat is rode wijn met sprite, ijsblokjes en een citroentje! Ook erg lekker! Ik moet zeggen dat er niet zoveel Nederlanders op mijn pad komen, geen idee hoe dat komt! Het lopen gaat echt prima, maar de rugzak( hoe licht hij nu al is) is echt een drama! De hele schouderpartij is gezwollen en speelt op! Doet erg zeer! Ik neem zo af en toe maar een pilletje, maar dat wil ik eigenlijk niet teveel. Dus heb ik aandelen genomen in de firma Jackotrans. Dit bedrijf vervoert je rugzak tegen een redelijke vergoeding van de plaats waar je bent en brengt hem naar de plaats waar je naar toe gaat. Is echt ideaal! Ik ben ook al gemasseerd door ene Miguel in Burgos. Wat een klau.....n had deze man! Na een uur was ik bont en blauw en uiteindelijk hielp het niet echt! Ik wil heel graag lopen, dus kies ik regelmatig voor Jackotrans! Mijn 3e wandelmaatje Warren uit Melbourne heeft grote problemen met achillespees en knieën. Die heeft nu 3 dagen rust en die zien we morgen weer! Het parcours vandaag was met 1 berg, met een stijging van 12 % in 1 km. De daling was nog erger, 18% in 800 meter! Maar het ging! Nou, ik ga het pelgrimsmenu eten, samen met Petro! Dit was het even voor nu! Adios!

  • 24 Mei 2014 - 19:01

    Tony & Daantje:

    Ola !

    Wij zijn echt heel trots op je dat je dit allemaal doet ! Iedere keer kijken wij weer uit naar een verslag van jou zodat wij weten hoe het met je gaat.
    Gelukkig moet je ook afzien ............. stel je voor dat je het met 2 vingers in je neus loopt => is er toch er toch ook niets aan ?!
    Hiero gaat alles goed het is gelukkig lekker weer, Ton is leker aan het motor hobby-en en Daantje is zoals altijd druk met van alles en nog wat. (zwagert weer wethouder, met moeders kleding shoppen voor trouwerij, bloemen uitzoeken voor bruidboeket welke Daan maakt, enz. enz.) Wanneer Daantje jarig is gaan we een weekendje naar Alkmaar => in een chique de friemel hotel met dit restaurant ......... heeeeeeeeeerlijk.
    Nou BSM 1, loopse en heb hut vooral LEUK !!
    Dikke zoenen kind 1 + kind 2
    XXXXXXX

  • 24 Mei 2014 - 20:11

    Bets Bantema:

    Hoi, Joyce, ik ben de vriendin van Yvonne Beelen en volg met belangstelling je verslag. Wat een belevenis. Veel plezier en sterkte met de schouders.

  • 24 Mei 2014 - 20:36

    Adrienne:

    Lieve Joyce, je kunt trots zijn op jezelf, wat ga je goed zeg! Afzien hoort erbij, des te trotser kun je op jezelf zijn als je de camino volbrengt. We hebben er alle vertrouwen in dat je dit gaat lukken. Heel knap al die kilometers en geweldig dat je toffe mensen ontmoet! Al kletsend loop je toch een boel kilometers weg, nietwaar. Heel veel wandelplezier, mooie ontmoetingen, goed wandelweer gewenst en tot de volgende keer! Adios!

  • 25 Mei 2014 - 00:14

    MariAnne:

    Hi kanjer, ben trots op jou (en een beetje jaloers ook, haha). Geniet ervan, meid.

  • 25 Mei 2014 - 00:44

    Trudy:

    Hi J, je gaat heel goed. Goede keus zonder rugzak. Dat lopen is allemaal al zwaar genoeg, zeker met dat stijgen en dalen. Hou vol meid, veel plezier. Groetjes. Ps., de theater kaartjes zijn allemaal al binnen. Leuk vooruitzicht!

  • 25 Mei 2014 - 16:28

    Audrey:

    Ola Joyce, que tal. Hou vol, je bent al een heel eind op weg. We hopen dat het beter gaat met je rug. Donderdag bij de Eagles geweest. Een verrassing, Bernie Leadon heeft tot de pauze meegespeeld. Ik heb heerlijk meegezongen. Leuk dat je het naar je zin heb. We denken aan je.
    Gr
    A&A

  • 26 Mei 2014 - 08:19

    Marja:

    Zet hem op. lees met plezier. groet Marja

  • 26 Mei 2014 - 16:03

    Caminofrans:

    Hola pelegrinoos,
    Het ie een feest jullie te volgen! Ik genieten het brengt me op mijn eigen ervaring op de Camino Franses. Ik wens jullie een behouden tocht toe!
    Gegroet van een zeer ervaren pelgrim thans op de Primitievo.
    Buon Camino
    Caminofrans

  • 26 Mei 2014 - 16:46

    Leen En Maaike:

    Geweldig Joyce om mee te mogen genieten van je tocht. Wij hebben grote bewondering voor je.
    Succes verder. Groetjes van ons.

  • 26 Mei 2014 - 22:13

    Didi:

    he lieverd fijn dat het zo goed gaat . wij zijn weer thuis heerlijk geweest.

    en geniet er van he .en lekker af en toe genieten in een hotelletje xx piet en dien

  • 27 Mei 2014 - 09:33

    Irene Schuitmaker:

    Ik heb even gewacht om je te spreken,van Willlem niets ontvangen wel van Leen,

    Hoe gaat het met je schouder? Ik ben onder de indruk van je capaciteiten.

    doe je best en pas goed op je zelf, we zullen blij zijn als je weer terug ben.

    Irene

  • 30 Mei 2014 - 00:19

    Trudy:

    Hi J, waar ben je, al tijdje niets gehoord of gelezen??

  • 30 Mei 2014 - 14:43

    Koosjannymarscha:

    Goede middag Joyce,

    uit je verslag begrijp ik dat je hier en daar wat pijntjes heb. Maar je heb de goede medicijnen gevonden en dan bedoel ik die wijn enz.geniet ervan. wij zijn ook weer terug en gaan weer.

    Groeten van ons allen

    Koos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Boadilla del Camino

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2014

Weer thuis!

16 Juni 2014

De laatste kilometers!!

13 Juni 2014

Het is gelukt!!!

06 Juni 2014

Nog maar 100 km naar Santiago de Compostela!

30 Mei 2014

Wat gaat het snel!!
Joyce

Joyce gaat in mei, juni en begin juli 2014 vanuit St Jean Pied de Port in Frankrijk naar Santiago de Compostela lopen. Een lang gekoesterde wens gaat dan in vervulling!

Actief sinds 25 Maart 2014
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 11908

Voorgaande reizen:

25 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

08 Mei 2014 - 08 Juli 2014

Mijn Camino

Landen bezocht: